Czy warto inwestować w marketing treści?

Nowoczesne kanały marketingowe dla wielu osób owiane są tajemnicą. Nic dziwnego, skoro przez dziesiątki lat, najpopularniejszymi kanałami, w których zamieszczane były reklamy stanowiły nośniki takie jak telewizja, prasa czy radio. Zasadniczo, dopiero od kilkunastu lat przed specjalistami od marketingu otworzył się świat wirtualny.

Jakie są różnice między SEO i SEM?

Marketing internetowy to jedna z najbardziej rozwijających się gałęzi marketingowych. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ trudno sobie w obecnych czasach wyobrazić prężnie rozwijającą się firmę, która nie miałaby swojej witryny w świecie wirtualnym. To właśnie Internet jest obszarem, w którym w najprostszy sposób można zdobyć nowych klientów. 

Przepis na sukces firmy

Jak wyglądała kiedyś reklama? Kiedyś było zdecydowanie prościej. Dlaczego A zatem reklama była umieszczana w gazetach albo jakiś robotnik wychodził na zewnątrz i najzwyczajniej w świecie zachęcał przechodniów. Ciągle ostatnimi czasy dobrze sprawdzały się reklamy w telewizji czy w radio. Aczkolwiek pojawił się Internet.

Pozycjonowanie stron internetowych - potęga Internetu

Współcześnie Internet to nasze codzienne narzędzie pracy, zabawy i uczenia się. Używamy go nierzadko przez większą część doby, wykorzystujemy do robienia zakupów, czytania czasopism, czy nawiązywania nowych znajomości. Jest on w naszej zwykłej codzienności wszechobecny. Tym bardziej zaskakiwać więc fakt, że jedynie bardzo niewielki odsetek polskiego społeczeństwa jest świadomy tego, co to jest pozycjonowanie stron www.

Marketing internetowy - 5 kroków do sukcesu

W jaki sposób teraz otworzyć biznes i nie splajtować? Odpowiedź jest dosyć łatwa - trzeba tylko odpowiednio się zareklamować. Niestety wprowadzenie odpowiedzi w realia świata, już jest trochę bardziej trudne. Dlaczego?